Оголошення

Публічна інформація

Статут закладу

Реєстраційне посвідчення

Свідоцтво про атестацію

Адміністрація школи

Освітня програма на 2019-2020 н.р.

Державний акт (земельна ділянка)

Територія обслуговування закріплена за закладом

Фактична кількість учнів станом на 05.09.2019 року становить 2242 учні.

Мова освітнього процесу: українська.

Наявність вакантних посад: вакантних посад немає.

Наявність вільних місць в класах школи

Матеріально-технічне забезпечення

Результати моніторингу якості освіти

Звіт директора школи 2018-2019 н.р.

Правила прийому до закладу освіти

Лист МОН-зарахування

Лист роз'яснення до порядку зарахування

Правила поведінки для учнів

Кошторис 2018

Кошторис-2019

Інформація про використання коштів

Інформація про використання коштів 2019

Благодійна допомога 2018 р.

Умови для дітей з особливими потребами

Положення про порядок надання платних послуг

Перелік платних послуг

Звіти

Протидія насиллю

Буклет "STOP-булінг"

Посилання на відео "STOP-булінг"

Випадкове фото

018.jpg

Рейтинг@Mail.ru

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Користувачі : 7
Зміст : 3745
Переглянути хіти змісту : 2919806
Нова українська школа в дії! PDF Друк e-mail
Понеділок, 16 вересня 2019, 07:46

А ми продовжуємо розповідати та показувати вам роботу НУШ.  

vfdfvfvsfvsfv

(Ранкове коло 1-Д клас)

    "Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. У Державному стандарті початкової загальної освіти передбачено певні засади навчання та виховання, які є обов'язковими для виконання у школах України. Декотрі з цих засад найкраще реалізувати на уроках шляхом використання технології групової роботи", - ділиться вчитель 1-Д класу Яна Анатоліївна Дудник. 

Групова робота створення тарілочки "Квіточка" в 1-Д класі. На долоньках діти написали свої імена.

fvsfvsfvvsdv

Головною метою групової роботи є те, що діти мають відчути потребу працювати разом, побачити сенс в об'єднанні зусиль. Формування уміння працювати в групі фактично передбачає одночасне формування кількох видів здатностей:
- здатність до «колективного мислення» для знаходження способу розв’язання певного класу задач;
- здатність організувати спільну роботу; 
- здатність до рефлексії.

sdvsfadvdafv