Global Teenager Project (GTP) PDF Друк e-mail
Субота, 23 червня 2012, 07:41

Всесвітній тінеджерський проект

Global Teenager Project (GTP)

Всесвітній тінейджерський проект обєднує в освітню мережу близько 250 класів з більше ніж 30 країн світу, які навчаються та спілкуються в «Колах навчання», які є віртуальним середовищем для міжкультурного обміну школярів з різних країн.

В 2012 році учні 7а класу разом з вчителем англійської мови Музикою Оленою Анатоліївною  стали учасниками міжнародної освітньої програми iEARN.   В період з 13 лютого по 29 квітня 2012 року учні успішно працювали над темою «Образи та звуки моєї країни ». Партнерами нашої групи були учні з Румунії, Нідерландів, Бангладеш, Південної Африки, Ливана та України.

"Кола навчання" проходили під керівництвом фасілітатора групи Шарлотою Тервіт протягом 10 тижнів.  Спілкування з групами велося англійською мовою на сторінках Wiki.Робота в колах навчання проходить за такими фазами:

Етап 1: Тестування списку розсилки. ( 13.02.11 – 19.02.11)

Етап 2: Відправка вітальних листів від вчителя та учнів.( 20.02.11-26.02.11)

Протягом двох тижнів наша група отримувала листи - знайомства від інших учасників проекту.

Етап 3: Формулювання та відправка питання іншим учасникам( 27.02.11 – 11.03.11)

На цьому етапі роботи кожна група формувала та відправляла своє запитання, досліджуючи тему

«Образи та звуки моєї країни».

Етап 4: Дослідження та відправка відповідей на отримані питання.(12.03.11- 8.04.11)

Найцікавіший та одночасно найскладніший період роботи. Учні отримали більше 15 запитань, які треба було дослідити та сформулювати свої відповіді. Учні нашої групи розподілили роботу в міні групах та успішно виконали завдання цього етапу роботи в проекті. Одночасно вони готувалися до наступного етапу, вивчаючи відповіді груп-учасниць.

Етап 5: Обробка відповідей та підготовка висновків( 9.04.11-22.04.11)

Свій аналіз відповідей учні представили в резюме, яке за умовами проекту не могло бути меншим 300 слів.

Етап 6: Відправка прощальних листів.(23.04.11-29.04.11)

Аналізуючи відповіді було цікаво дізнатися про культуру, традиції  та сучасне життя в різних країнах світу.  Групи-учасниці намагалися представити фотографії найцікавіших місць своєї країни,показати найвидатніші зразки архітектури минулого, познайомили нас з гімнами та національними символами.  Приємно відзначити той факт, що сучасні молоді люди цікавляться не тільки сучасними технологіями , вони також піклуються про історію своєї країни та суспільства в якому вони живуть.  Можливо робота в цьому проекті допоможе сучасним дітям навчитися пишатися багатствами своєї країни та ділитися знаннями з підлітками інших країн.