Оголошення

    Вчора в нашій школі відбулась інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?", де зібралися команди  9-11 класів, щоб підвести на висоту слово знання, позмагатися в ерудиції, кмітливості, випробувати на собі прихильність фортуни.

    В інтелектуальному турнірі змагались команди 9-А, 9-Г, 11-М та збірна команда 9-11 класів. Гра відбулась в 2 раунди по 12 запитань в кожному.В результаті з перевагою в 1 бал переміг 11-М клас, який тепер може називатися найерудованішим класом цього року.

Публічна інформація

Статут закладу

Реєстраційне посвідчення

Свідоцтво про атестацію

Адміністрація школи

Освітня програма на 2018-2019 н.р.

Державний акт (земельна ділянка)

Територія обслуговування закріплена за закладом

Фактична кількість учнів станом на 05.09.2018 року становить 2206 учень.

Мова освітнього процесу: українська.

Наявність вакантних посад: вакантних посад немає.

Наявність вільних місць в класах школи

Матеріально-технічне забезпечення

Результати моніторингу якості освіти

Звіт директора школи 2017-2018 н.р.

Правила прийому до закладу освіти

Правила поведінки для учнів

Кошторис 2018

Кошторис-2019

Інформація про використання коштів

Інформація про використання коштів 2019

Благодійна допомога 2018 р.

Умови для дітей з особливими потребами

Положення про порядок надання платних послуг

Перелік платних послуг

Звіти

Протидія насиллю

Буклет "STOP-булінг"

Посилання на відео "STOP-булінг"

Випадкове фото

011.jpg

Рейтинг@Mail.ru

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Користувачі : 7
Зміст : 3479
Переглянути хіти змісту : 2834760
Всеукраїнський конкурс «Повсякденне життя мого населеного пункту під час окупаційного періоду Друг PDF Друк e-mail
Четвер, 14 червня 2012, 16:41

Всеукраїнський конкурс

з написання історико - публіцистичних нарисів на тему:

«Повсякденне життя мого населеного пункту під час окупаційного

періоду Другої світової війни»

серед учнів 10-11-х класів

Кінцевий термін подання робіт - 30 вересня 2012 року

Детальніше тут - http://www.toleranz.org.ua/ru/component/content/article/41/203--2012