Оголошення

Екологічна акція

Випадкове фото

005.jpg

Рейтинг@Mail.ru

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Користувачі : 7
Зміст : 3099
Переглянути хіти змісту : 2728494
Профорієнтаційні діагностичні методики PDF Друк e-mail
Вівторок, 25 січня 2011, 08:25

Методика «диференціально-діагностичний опитувальник» (ДДО) Е.А.Клімова

Диференціально-діагностичний опитувальник Клімова направлений на діагностику схильностей до професійних знань, містить 20 пар тверджень. Інтереси і схильності людини — важливі чинники, які необхідно враховувати при виборі професії. Схильність відображає позитивне внутрішньо мотивоване відношення (потяг, інтерес і ін.) до якого-небудь заняття. http://www.jobs.ua/tests/

Анкета виявлення інтересів що вчаться (автор Е. І. Сибіль, модифікація методики Голомштока)

"Карта інтересів" А.Е.Голомштока, модифікація Г.В.Резапкиной. Методика використовується в цілях профорієнтації і при прийомі на роботу. Може застосовуватися для обстеження як підлітків, так і дорослих. http://www.jobs.ua/tests/

Типологічний опитувальник Дж. Холланда (1 варіант)

Методика є прикладом суб'єктивного типологічного підходу до вивчення особистості. Розробник тесту - Дж. Холланд. Кожному типові особистості відповідає 14 різних професій. http://www.jobs.ua/tests/

Типологічний опитувальник Дж. Холланда (2-й варіант)

Кожен тип особистості характеризується певними особливостями темпераменту, характеру і так далі. У зв'язку з цим, певному психологічному типові особистості відповідають професії, в яких особистість може досягти найбільших успіхів. http://www.jobs.ua/tests/

Опитувальник професійних схильностей Л.Йовайши

Для вивчення професійних інтересів і схильностей може бути запропонована модифікована методика литовського психолога Л.А. Йовайши. Дана методика застосовується для оцінки схильностей учнів до різних сфер професійної діяльності.http://www.jobs.ua/tests

Тест профорієнтації «ПРОФМАСТЕР», направлений на допомогу у виборі професії і профілю навчання. 20-30 хвилин, 8-9 кл, http://www.proforientator.ru/tests

«Емоції чи Інтелект?»

призначений для школярів 5-9 класів (11 – 16 років). http://www.proforientator.ru/tests

«Профнавігатор - інтереси»

Пропонуємо Вашій увазі новий тест профорієнтації, який направлений на оцінку інтересів (12 сфер) школярів 5-7 класів, 15 хвилини, «Профорієнтатор»   http://www.proforientator.ru/tests

 

 
МЕТОДИКА «ВИ ХУДОЖНИК ЧИ МИСЛИТЕЛЬ?» PDF Друк e-mail
Неділя, 29 серпня 2010, 19:50

 

МЕТОДИКА «ВИ ХУДОЖНИК ЧИ МИСЛИТЕЛЬ?»

Туріщева Л.В., «Настільна книга шкільного психолога», 2008р.,стр.236-237

Інструкція

Відповідайте на наступні твердження, користуючись одинадцяти-бальною системою: категоричному запереченню відповідає 0 балів, беззастережній згоді — 10, проміжне відношення — 5-6.

Твердження

1) У мене переважає гарний настрій.

2) Я пам'ятаю те, чому вчився в першому класі.

3) Прослухавши один раз, вдруге мелодію я можу правильно відтворитиїї.

4) Коли я слухаю розповідь, то уявляю її в образах.

5) Я вважаю, шо емоції в розмові тільки заважають.

6) Мені важко дається алгебра.

7) Я легко запам'ятовую незнайомі обличчя.

8) У групі приятелів я першим починаю розмову.

9) Якщо обговорюють чиїсь ідеї, то я вимагаю аргументів, томущо на віру нічого не сприймаю.

10) У мене переважає поганий настрій.

Підбиття підсумків

Підрахуйте окремо суму балів по рядках 1, 2, 5, 8, 9 (ліва півкуля). Підрахуйте окремо суму балів по рядках 3, 4, 6, 7, 10 (права півкуля). Порівняєте отримані суми.

Якщо у вас «лівопівкульний» результат більше, ніж на 5 балів перевищує «правопівкульний», то ви належите до логічного типу мислення. Ви,

загалом, оптиміст і вважаєте, що більшу частину своїх проблем у стані вирішити самостійно. Ви легко вступаєте в контакт із людьми. У своїх вчинках більше покладаєтеся на розрахунок, ніж на інтуїцію.

Якщо у вас «правопівкульний» результат більше, ніж на 5 балів перевищує «лівопівкульний», то ви належите до художнього складу. Такі люди трохи схильні до песимізму. Бажають покладатися більше на власні почуття. Не дуже товариські, зате продуктивно працюють навіть у несприятливих умовах (наприклад, шум).

Якщо «лівопівкульний» і «правопівкульний» результати не дуже відрізняються, то така людина поєднує у собі ознаки логічного й художнього мислення. Вона успішна там, де потрібне вміння бути послідовним і ретельним.

Ця методика дає одне із пояснень, чому одні шкільні науки даються легше, а інші, навпаки, важче.